منطقه دیره دبی
نوشته شده توسط : عارفه حسینی

بازار طلا در منطقه دیره دبی

بازار طلا یکی از خاص ترین بازارهای دبی است. این بازار از آن بازارهایی است که نظر هر کسی را به خود جلب می کند. پس بهتر است که شما هم به این بازار سر بزنید و حتی اگر قصد خرید نداشتید، نگاهی به ویترین های پر زرق و برق فروشگاه های آن بیندازید.

بازار ادویه در منطقه دیره دبی

در بازار ادویه در منطقه دیره دبی انواع و اقسام ادویه ها فروخته می شوند که برای طبخ کردن غذاهای خاص عربی کاربرد دارند. در این بازار هر آنچه که فکرش را بکنید، از لیمو خشک شده تا داروهای گیاهی نیز فروخته می شود و در کل می توان گفت که این بازار یک بازرا همه جانبه است و همه نوع مواد خوراکی در آن فروخته می شود. به هر حال اگر شما هم از طعم غذاهای عربی خوشتان می آید، بهتر است که چند مدل ادویه مختلف از منطقه دیره دبی تهیه کنید.

موزه زنان بیت البنات در منطقه دیره دبی

در منطقه دیره دبی یک موزه بسیار جالب وجود دارد که به زنان اختصاص داده شده است! در این موزه سعی شده که نقش زنان در امارات متحده عربی به معرض نمایش گذاشته شود و آثار هنری زنان مثل نقاشی های جالب هنرمندان خانم در امارات متحده عربی به دنیا معرفی شود. به هر حال اگر شما هم طرفدار حقوق زنان هستید، بهتر است که از این موزه در منطقه دیره بازدید کنید. 

 

خانه میراث در منطقه دیره دبی

خانه میراث یک جاذبه گردشگری دیدنی در منطقه دیره دبی است که در سال 1890 ساخته شده است و شما با بازدید از آن می توانید نگاهی به محل زندگی قدیمی یک بازرگان ثروتمند مروارید بیندازید! در این خانه می توانید از اتاق های زیبایی دیدن کنید که هر کدامشان تزئینات منحصر به فردی دارند و هر کدامشان به نوعی خاص هستند.

مدرسه الاحمدیه در منطقه دیره دبی

مدرسه الاحمدیه که به عنوان اولین مدرسه دبستان دولتی دبی شناخته می شود، مدرسه ای است که توسط یک بازرگان مروارید با نام شیخ احمد بین دالموک ساخته شده است. این مدرسه که البته یک مدرسه پسرانه بوده، اکنون به یک موزه تبدیل شده است و هر کدام از اتاق هایش یک نمایشگاه هستند که تاریخ جالب شهر توریستی دبی را بازگو می کنند.

مرکز شبیه ساز مسابقه ماشین در منطقه دیره دبی

در دبی یک مرکز تفریحی به نام اکستریم سیمولیشن وجود دارد که در حقیقت یک مرکز شبیه سازی مسابقه رالی است. این مرکز پیشرفته ترین مرکز شبیه سازی مسابقه دبی است و شما می توانید با نشستن روی صندلی های آن خودتان را به جای رانندگان خودروهای رالی تصور کنید و یک مسابقه جذاب و مهیج را تجربه کنید. به هر حال اگر شما هم اهل ماشین بازی هستید، بد نیست که به این مرکز تفریح در منطقه دیره دبی نیز سر بزنید.

مرکز خرید دیره سیتی سنتر در منطقه دیره دبی

در مرکز خرید دیره سیتی سنتر می توانید یک خرید کامل انجام دهید و کمد لباس خود را پر از جدیدترین و به روزترین لباس ها کنید. جذابیت این مرکز خرید به این است که یکی از معدود مجتمع های تجاری دبی است که هم در آن لباس های ارزان و هم لباس های لوکس در کنار هم فروخته می شود. پس چه به دنبال خرید ارزانترین لباس ها هستند و چه می خواهید از برندهای لوکس خرید کنید، در هر صورت بد نیست که به این مرکز خرید در منطقه دیره دبی مراجعه کنید.

مرکز اسپا وای اچ ای

در مرکز اسپا وای اچ ای بر روی همه حواس پنجگانه کار می شود تا روح و جسم شما به یک تعادل برسد و احساس آرامش وارد وجودتان شود. در این مرکز اسپا از تکنیک های مختلف برای برگرداندن این آرامش به روحتان استفاده می شود و در ضمن مراقبت های پوستی نیز برایتان انجام می شود و کارهای زیبای مربوط به مو و ناخن نیز به شما ارائه می شود. به هر حال این مرکز اسپا از آن مراکزی است که شما می توانید در آن زندگی به سبک ثروتمندترین اشخاص امارات متحده عربی را تجربه کنید و برای چند ساعت احساس کنید که یکی از ثروتمندترین افراد دنیا هستید!

دلفیناریوم دبی در منطقه دیره دبی

دلفیناریوم دبی یکی دیگر از اماکن دیدنی منطقه دیره است. در این مرکز تفریحی می توانید دلفین ها را از نزدیک ببیند و کارهای بامزه آن ها را تماشا کنید. حتی می توانید در کنار این دلفین ها شنا کنید و چند ساعتی را در کنار این موجودات بامزه دریایی سپری کنید.




:: بازدید از این مطلب : 207
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 5 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: