همسر حمدان بن محمد آل مکتوم
نوشته شده توسط : عارفه حسینی

درباره حمدان بن محمد آل مکتوم

اول از همه بهتر است با حمدان بن محمد آل مکتوم آشنا شوید. حمدان بن محمد آل مکتوم که یکی از مهمترین شخصیت های سیاسی و اجتماعی امارات است، پسر محمد آل مکتوم یعنی فرمانروای دبی است. او یک شاعر معروف در این کشور است و اسم هنریش فزاع است. جالب است بدانید که به خاطر شعرهایی که این ولی عهد منتشر می کند، همه او را یک پسر رومانتیک می دانند و شاید به همین خاطر باشد که حالا همه می خواهند بدانند که همسر فزاع چه کسی است و چه کسی توانسته قلب او را برباید!

این فردی که در مورد آن صحبت می کنیم، از نظر سیاسی نقش مهمی در امارات دارد و همیشه اخبار مربوط به او در کل این کشور و همین طور کشورهای دیگر دنیا پیگیری می شود. جالب است بدانید که این ولی عهد در اینستاگران با همان نام مستعارش یعنی فزاع شناخته می شود و دنبال کنندگان زیادی هم در این شبکه مجازی دارد. لازم به ذکر است که حمدان بن محمد آل مکتوم حدودا 400 میلیون دلار دارایی دارد و به خاطر این ثروتش نیز فرد مهمی در کشور امارات محسوب می شود.

این را هم بگوییم که پدر حمدان بن محمد آل مکتوم یعنی شیخ محمد در مجموع 6 همسر دارد و از این 6 همسر صاحب 23 فرزند شده است که یکی از آن ها حمدان است!

درباره همسر حمدان بن محمد آل مکتوم

نکته ای که باید درباره ازدواج حمدان بن محمد آل مکتوم به آن توجه کنیم، این است که شاید داستان ازدواج او فقط وابسته به عشق و عاشقی نبوده باشد. چراکه به هر حال این شخص ولی عهد دبی است و از آنجایی که نقش مهمی دارد، حتما باید با کسی ازدواج می کرده که از خاندان سلطنتی باشد و بتواند همسر مناسب و شایسته ای برای پسر محمد آل مکتوم باشد. این شخص کسی نیست جز دخترعموی حمدان یعنی شیخه بنت سعید بن تانی آل مکتوم! خوب است این را هم بدانید که شیخه بنت سعید بن تانی آل مکتوم متولد 1990 است و در سن 29 سالگی با حمدان ازدواج کرده است. نکته جالب دیگر اینکه شیخه بنت سعید بن تانی آل مکتوم به عنوان همسر حمدان اقرار کرده است که باورش نمی شده که حمدان با وجود دختران زیبای دیگر که از من کم سن و سال تر بوده اند و وجود سلبریتی هایی که همیشه با ولی عهد در ارتباط بوده اند، با من ازدواج کند!

درباره عروسی حمدان بن محمد آل مکتوم

نکته جالبی که درباره مراسم عروسی حمدان بن محمد آل مکتوم وجود دارد، این است که مراسم عروسی او به صورت همزمان با مراسم عروسی دو برادر دیگرش برگزار شد. این مراسمی که در مورد آن صحبت می کنیم، یک مراسم خصوصی بوده است و داخل شهر دبی برگزار شده است. در واقع ولی عهد دبی که 36 سال سن دارد، در شب عروسی دو برادر دیگرش ازدواج کرد و بدین شکل سه زوج در یک شب عروس و داماد شدند. گفتنی است که برادران او یعنی شیخ مکتوم بن محمد و شیخ احمد بن محمد که به ترتیب 35 سال و 32 سال سن داشتند، با شیخه مریم بن بوتی المکتوم و شیخه میدیا بنت دالموج المکتوم ازدواج کردند.

گفتنی است که مراسم ازدواج این سه برادر خیلی زود در رسانه های غربی و همین طور شبکه های مجازی مثل اینستاگرام منعکس شد و سلبریتی های زیادی مراسم ازدواج آن ها و به خصوص عروسی پسر بزرگ یعنی حمدان بن محمد آل مکتوم را تبریک گفتند. از آن روز به بعد هم بسیاری از مردم امارات و همین طور یک سری از مردم کشورهای دیگر به دنبال این بودند که تصویر همسر حمدان بن محمد آل مکتوم را پیدا کنند. در ضمن خیلی از مردم به دنبال این بودند که بدانند مراسم ازدواج حمدان بن محمد آل مکتوم به چه شکل برگزار شده است. اما از آنجایی که مراسم ازدواج سه برادر در یک محفل خصوصی بوده است، مردم عادی در آن شرکت نداشته اند.




:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 29 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: