امکانات دبی
نوشته شده توسط : عارفه حسینی

هتل های لوکس و مدرن در دبی

این یک واقعیت است که بعضی از بزرگترین و لاکچری ترین هتل های جهان در شهر دبی قرار گرفته اند! این هتل ها که مثالشان در هیچ جای دیگر دنیا پیدا نمی شود، هتل هایی هستند که بهترین تجربه اقامتی را برای توریستان فراهم می کنند. این هتل ها در مناطق مختلف شهر و با امکانات رفاهی و تفریحی متنوع ساخته شده اند. این بدین معناست که اگر کسی چند بار به این شهر سفر کند، هر بار یک تجربه متفاوت را از اقامت در آن کسب می کند و همین مساله باعث می شود که سفر به آن همیشه جذابیت داشته باشد و هیچ وقت تکراری نشود!

البته این را هم بگوییم که در این شهر هتل های ارزان نیز وجود دارد و وجود این هتل های ارزان نیز جوابگوی قشر دیگری از توریستان هستند. در واقع با وجود این تنوع بالا در هتل های دبی، هر کسی می تواند یک سفر به یادماندنی را به مقصد آن تجربه کند و مشخص است که چرا تا این اندازه سفر به دبی پرطرفدار شده است!

شهربازی ها و پارک های آبی دبی

یکی دیگر از امکانات دبی که باعث محبوب تر شدن آن بین توریستان شده، این است که در این شهر مجهزترین شهربازی ها و پارک های آبی دنیا ساخته شده است. در واقع این شهر از نظر امکانات تفریحی نیز هیچ کم و کاستی ندارد و همین مساله نیز باعث مشهور شدن هرچه بیشتر آن به عنوان یکی از جذاب ترین مقاصد گردشگری دنیا شده است.

مراکز خرید لوکس و ایده آل در دبی

دبی شهری است که بزرگترین مرکز خرید دنیا را در خود جای داده است. با این حساب می توانید حدسش را بزنید که این شهر تا چه اندازه برای خرید شرایط مناسبی دارد. چراکه به جز بزرگترین مرکز خرید جهان، مجتمع های تجاری دیگری نیز در این شهر بزرگ در امارات وجود دارند که هر کدامشان از آن یکی بهتر هستند!

امکانات تفریحی متنوعی در دبی

دبی شهری است که شما می توانید در آن یک ساعت را به اسکی روی برف های واقعی در یک مرکز تفریحی سرپوشیده سپری کنید و ساعت بعد مشغول اسکی روی شن در صحرای داغ و سوزان آن بشوید! نکته اینجاست که هر کسی با هر سلیقه ای شیفته این شهر و امکانات دبی می شود و هر کسی می تواند انواع و اقسام تفریحات را در کنار هم در آن تجربه کند. در واقع باید بگوییم که امکانات تفریحی این شهر محبوب در امارات به قدری متنوع هستند که محال است شما بتوانید از همه آن ها در طول یک سفر استفاه کنید.

 رستوران های عالی در دبی

یکی دیگر از امکانات دبی که همیشه نظر توریستان را به خود جلب می کند، رستوران های عالی است. در این شهر تا دلتان بخواهد رستوران ها و اغذیه فروش های متنوع وجود دارد که هر کدام از آن یکی لاکچری تر و لوکس تر هستند. در این شهر بهترین سرآشپزها و بهترین برندهای رستوران گرد هم آمده اند تا شما به عنوان توریست بتوانید بهترین خاطرات رستوران گردی خود را در آن رقم بزنید!

آسمان خراش های دیدنی در دبی

اگر شما هم به دبی سفر کنید، حتما نظرتان به آسمان خراش ها و برج های شگفت انگیز آن که هم از نظر طراحی و هم از نظر سازه ای تحسین برانگیز هستند، جلب می شود. در این شهر معروف ترین و خاص ترین برج های دنیا از جمله برج العرب و برج خلیفه واقع شده اند و وجود آن ها نیز به عاملی برای جذب توریست به این شهر تبدیل شده است.

با وجود این امکانات در دبی مشخص است که چرا سال به سال به تعداد توریستان دبی اضافه می شود و همه از سفر به آن احساس رضایت می کنند.




:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: