هتل برج العرب جمیرا دبی
نوشته شده توسط : عارفه حسینی

هتل برج العرب جمیرا دبی کجاست؟

هتل برج العرب جمیرا دبی در جاده ساحلی جمیرا و درون برج العرب واقع شده است. هتل برج العرب جمیرا دبی حدودا نیم ساعت با فرودگاه بین المللی دبی فاصله دارد و در یک ساحل زیبا و جذاب و دیدنی و در یک لوکیشن بی نظیر در دبی قرار گرفته است. لازم به ذکر است که برج العرب همان برج زیبایی است که شبیه به بادبان کشتی در ساحل دبی ساخت شده است و خیلی ها از آن به عنوان نماد دبی و از هتل آن به عنوان یکی از لوکس ترین هتل های دبی یاد می کنند.

هتل برج العرب جمیرا دبی چه امکاناتی دارد؟

هتل برج العرب جمیرا دبی گذشته از ساحل اختصاصی جذابی که دارد، 3 استخر شنای سرپوشیده و 3 استخر شنای روباز هم دارد و یک مرکز اسپای فول سرویس نیز در آن تعبیه شده است تا همه جوره مهمانان اقامت دلپذیری در این هتل لوکس داشته باشند. در هتل برج العرب جمیرا دبی یک پارک آبی بسیار هیجان انگیز نیز وجود دارد و با وجود آن می توان گفت که هتل برج العرب جمیرا دبی هیچ نقص و هیچ کم و کاستی ندارد.

علاوه بر همه این ها در هتل برج العرب جمیرا دبی، 9 رستوران و 2 کافه نیز وجود دارد و یک سری امکانات تفریحی مخصوص کودکان نیز در آن تعبیه شده است. مثلا در هتل برج العرب جمیرا دبی یک استخر کودکان نیز وجود دارد و یک زمین بازی نیز به صورت اختصاصی در آن برای کودکان طراحی شده است.

اتاق های هتل برج العرب دبی چه امکاناتی دارند؟

در هتل برج العرب جمیرا دبی در کل 202 سوئیت دارد که در 10 مدل مختلف طراحی و ساخته شده اند. این سوئیت ها دیزاین های متفاوتی با همدیگر دارند و از نظر مساحت و امکانات نیز با هم متفاوت هستند. به همین خاطر می توان گفت که دست شما برای اقامت در هتل برج العرب جمیرا دبی بسیار باز است و هر کسی می تواند مطابق با سلیقه اش، یک سوئیت مناسب در هتل برج العرب جمیرا دبی رزرو کند و از اقامت در یکی از لوکس ترین هتل های دنیا در دبی لذت ببرد.

در اتاق های هتل برج العرب جمیرا دبی بی نقص ترین و بهترین امکانات رفاهی تعبیه شده است. امکان ارائه خدمات ماساژ نیز در سوئیت های شخصی مهمانان هتل برج العرب جمیرا دبی مهیا شده است.

هر کدام از سوئیت های هتل برج العرب جمیرا دبی به صورت اختصاصی طراحی و دیزاین شده اند و از بهترین طراحان بین المللی در دیزاین آن ها استفاده شده است. در سوئیت های هتل برج العرب جمیرا دبی کنسول های بازی ویدئویی، تلویزیون ال سی دی، دی وی دی پلیر و انواع و اقسام امکانات رفاهی دیگر تعبیه شده است و عایق سازی صوتی نیز بر روی دیوارهای آن ها انجام شده است.

چه جاذبه های گردشگری در نزدیکی هتل برج العرب دبی وجود دارد؟

هتل برج العرب جمیرا دبی در یکی از خاص ترین لوکیشن های دبی و در نزدیکی پارک آبی وایلد وادی دبی و سوق مدینه جمیرا واقع شده است.

البته لازم به ذکر است که هتل برج العرب دبی با جاذبه های گردشگری مثل دبی مال، برج خلیفه و فواره دبی حدودا 16 کیلومتر فاصله دارد و خیلی نزدیک به آن ها نیست.

آیا هتل برج العرب جمیرا دبی برای اقامت هتل خوبی است؟

در هتل برج العرب جمیرا دبی بهترین و لوکس ترین امکانات تعبیه شده است. قطعا مشخص است که اقامت در چنین هتلی در یکی از معروف ترین برج های دنیا، تجربه ای است که فرصت آن نصیب هر کسی نمی شود. به شما توصیه می کنیم که اگر توان مالی رزرو سوئیت های هتل برج العرب جمیرا دبی دارید، این فرصت را از خودتان دریغ نکنید و مطمئن باشید که به یادماندنی ترین روزهای زندگیتان در این هتل لوکس در دبی در انتظار شما هستند.




:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: