پارک برفی دبی
نوشته شده توسط : عارفه حسینی

درباره پارک برفی دبی

پارک برفی دبی یا پارک اسکی دبی یکی از هیجان انگیزترین اماکن تفریحی دبی است. در این پارک جذاب یک کوهستان مرتفع به ارتفاع 85 متر دارد. ارتفاع این کوه به اندازه یک ساختمان 25 طبقه است و همیشه پر از برف است. بازدیدکنندگان پارک برفی دبی می توانند از این کوهستان بالا بروند، در آن برف بازی می کنند و روی شیب های آن کوه اسکی می کنند. این پارک سرپوشیده که در مرکز خرید مال آف امارات دبی واقع شده، یک پارک 22،500 متر مربعی است که در سال 2005 میلادی افتتاح شده است و بعد از این همه سال، هنوز هم برای توریستان جذابیت دارد.

تفریحات پارک برفی دبی

شما در پارک برفی دبی می توانید انواع و اقسام تفریحات زمستانی را تجربه کنید. در این پارک می توانید در کلاس های آموزشی اسکی شرکت کنید و دانش و توانایی پایه ای اسکی کردن را یاد بگیرید. حتی می توانید در کلاس های پیشرفته اسکی نیز شرکت کنید و این را یاد بگیرید که چگونه می توانید از یک شیب 10 متری با چوب اسکی بپرید. در ضمن می توانید بعد از برف بازی و اسکی کردن، کمی هم با پنگوئن های این مجموعه تفریحی سرپوشیده بازی کنید و یک روز زمستانی عالی و دلچسب را در این شهر گرم سپری کنید. حتی می توانید یک آدم برفی با برف های این پارک درست کنید و یا در غار برفی مجموعه گشت و گذار کنید و غارنوردی را تجربه کنید.

رستوران های پارک برفی دبی

در پارک برفی دبی یک رستوران جذاب به نام رستوران نورث 28 یا رستوران شمال 28 وجود دارد که با تم کوه های آلپ طراحی و ساخته شده است. این رستوران سرد هات چاکلت های بسیار معروفی دارد که با نوشیدن آن ها می توانید گرما را به تنتان راه دهید و دوباره مشغول برف بازی شوید. یک کافه هم در این پارک سرپوشیده ساخته شده است که در ارتفاع نیمه کوهستان قرار گرفته است و چشم انداز بسیار جالبی به منظره برفی پارک دارد. گذشته از این، یک کافه دیگر به نام آیس کافه نیز وجود دارد که آن هم محیط بسیار جالبی دارد.

قیمت بلیط پارک برفی دبی

شما می توانید با 190 تا 490 درهم یک بلیط پارک برفی دبی را تهیه کنید. هر کدام از این بلیط ها هم از نظر زمانی با همدیگر متفاوت هستند و هم اینکه هر نوع بلیط اجازه دسترسی به یک سری از قسمت های پارک را برای شما فراهم می کند. پس بهتر است که در گیت ورودی پارک در مورد انواع بلیط آن سوال بپرسید و ببینید که کدام بلیط برای شما مناسب تر است و همان را تهیه کنید. ضمنا خوب است این را هم بدانید که برای بازدید از پنگوئن ها باید یک بلیط به ارزش 230 درهم تهیه کنید و اگر بخواهید تجربه شنا کردن با پنگوئن ها را کسب کنید، باید یک بلیط 1،390 درهمی خریداری کنید.

نحوه دسترسی به پارک برفی دبی

از آنجایی که پارک برفی دبی در مرکز خرید مال آف امارات دبی واقع شده، شما باید برای دسترسی به آن خودتان را به این مرکز خرید برسانید. این پارک درست در طبقه همکف این مرکز خرید معروف در دبی قرار گرفته است. برای اینکه بتوانید به این مرکز خرید و پارک جذاب آن دسترسی پیدا کنید، می توایند از مترو، تاکسی و یا اتوبوس استفاده کنید. البته بهتر است این را بدانید که مترو آسان ترین راه دسترسی به پارک اسکی دبی است. لازم به ذکر است که ایستگاهی که در نزدیکی این مرکز خرید واقع شده است، با نام ایستگاه مترو مال آف امارات شناخته می شود و در خط قرمز رنگ مترو دبی قرار گرفته است.




:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 25 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: