گران ترین هتل های دبی
نوشته شده توسط : عارفه حسینی

هتل برج العرب جمیرا دبی

این هتل در جزیره کاملاً اختصاصی خود بنا شده که بسیار لوکس و دیدنی است. گفتنی است که هتل جمیرا تنها هتلی در جهان است که 7 ستاره است. از امکانات این هتل مجلل می‌توان به استخر روباز و سرپوشیده، زمین بازی کودکان، خدمات نگهداری کودک، سالن اجتماعات، اتاق خانواده، اتاق سیگار، امکانات مختص معلولین، سونا، جکوزی آب گرم و بسیاری امکانات دیگر اشاره کرد. اگر مایل به اقامت در این هتل کاملاً لاکچری هستید در نظر داشته باشید که باید برای هر شب هزینه‌ی هنگفتی در نظر بگیرید.

هتل رافلز دبی

از جمله هتل‌های 5 ستاره در شهر دبی هتل رافلز است که در حدود 250 اتاق دارد. از ویژگی‌های خاص این هتل نزدیک بودن آن به مراکز خرید دبی است. معمولاً بیشتر افرادی که برای خرید به دبی سفر می‌کنند علاقه به اقامت در این هتل دارند. از امکانات این هتل نیز می‌توان به خدمات اجاره خودرو، سالن ورزشی، کلاب شبانه، استخر روباز، سونا و جکوزی اشاره کرد. همچنین اینترنت و پارکینگ رایگان نیز در این هتل به مسافران داده خواهد شد.

هتل تاج دبی

این هتل از جمله هتل‌های لوکس شهر دبی است که در مرکز دیره قرار گرفته است و در حدود 290 اتاق نیز دارد. 5 ستاره بودن هتل تاج افراد زیادی را برای اقامت در آن به این هتل سرازیر کرده است. از امکانات این هتل می‌توان به دارا بودن 6 رستوران مجهز با غذاهای عالی اشاره کرد. همچنین سونای خشک و تر، خدمات مرکز اسپای هتل نیز در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. از دیگر ویژگی‌های هتل های لاکچری دبی مانند تاج دبی می‌توان به امکانات مرتبط با معلولین، وای فای رایگان، اتاق خانواده و غیره اشاره کرد.

هتل پارک هیات دبی

از دیگر هتل‌های بسیار جذاب شهر دبی هتل پارک هیات است که دارای 220 اتاق است. این هتل 5 ستاره امکانات بی‌نظیری را در اختیار مسافران قرار می‌دهد که از جمله می‌توان به زمین گلف، سالن ورزشی، خدمات اجاره خودرو و وای فای رایگان اشاره کرد. البته اگر اهل استخر و ماساژ هم هستید، در بخش دیگری از خدمات این هتل می‌توانید از چنین امکاناتی بهره ببرید. از این هتل تا دبی مال و برج خلیفه حداقل 15 دقیقه فاصله است و اگر بخواهید به مراکز تفریحی دبی بروید نیز حداکثر نیم ساعت در راه خواهید بود.

هتل اوبریو دبی

هتل اوبریو از آن دسته هتل‌های شهر دبی است که واقعاً لوکس به نظر می‌رسد. از امکانات بی‌نظیر آن می‌توان به این نتیجه رسید که این هتل در صدر معروف‌ترین هتل‌های دبی قرار دارد. 5 ستاره بودن آن نیز توسط امکاناتی که به مسافران ارائه می‌دهد مشخص است که از جمله می‌توان به خدمات پرستاری کودک، استخر، آرایشگاه، سالن ورزشی، ماساژ و سونا اشاره کرد. همچنین اگر افراد پیر و سالمند و یا حتی معلول بهمراه دارید، می‌توانید از امکانات بی‌نظیر این هتل بهره ببرید.

هتل آدرس مارینا دبی

از دیگر هتل های لاکچری دبی می‌توان به هتل آدرس مارینا دبی اشاره کرد. این هتل نیز مانند هتل‌های دیگر معرفی شده 5 ستاره بوده و امکانات قابل توجهی را در اختیار توریست‌ها قرار می‌دهد. هتل آدرس مارینا در کنار منطقه آزاد جبل علی واقع شده است. استخر روباز، سالن ورزشی، زمین بازی مختص کودکان و رستوران‌های آن از جمله خدماتی است که به مسافران داده می‌شود.

سخن آخر

هتل‌هایی که نام‌ برده شد همگی از لاکچری‌ترین هتل‌های دبی محسوب می‌شوند که برای اقامت در آنها باید هزینه‌های زیادی انجام دهید. طبیعتاً امکاناتی که در این هتل‌ها به مسافران داده می‌شود کاملاً ارزش هزینه کردن را دارند. لذا اگر قصد اقامت در هتل‌های لاکچری دبی را دارید می‌توانید از گزینه‌های پیشنهادی ما استفاده کنید.ضمنا با هتل های لاکچری دبی آشنا شوید




:: بازدید از این مطلب : 380
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 8 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: